Alla inlägg den 4 september 2008

Av Ina - 4 september 2008 21:20


Tror det är snart 1 år sen jag registrerade mig....men är inte riktigt säker...får ta och kolla upp det!


Trevligt att det är en hel del som läser min blogg! Hoppas ni fortsätter!

Av Ina - 4 september 2008 10:02


Det är mycket denna veckan så jag känner mig lite seg, bytte faktiskt dag med Susann kände jag ville vara hemma och slappa imorgon...


Brukar titta på supernanny kl 10, har det på nu...längtar INTE tills Hanna kommer i 2-3 års åldern...men förhoppningsvis blir hon inte som barnen i programmet. De är hemska! Men föräldrarna låter dem ju göra som de vill så...har inga rutiner och säger inte åt dem...men ändå?!?

Vi får väl se!


Pratade med bitr chefen på 57:an där jag ska börja jobba. Hon är så gullig! Vi pratade om lite om hur mycket jag skulle börja jobba, hon sa att känn dig inte tvingad att börja, barnet är bara litet en gång...har känt mig lite tvingad att börja jobba pga att jag fått nytt jobb och nu börjar Hanna bli så rolig så jag vill nog vara hemma lite till men ska börja jobba lite lätt...så jag kommer in i jobbet och lär känna de nya arbetskamraterna....

=)


Ovido - Quiz & Flashcards