Alla inlägg den 18 september 2008

Av Ina - 18 september 2008 21:48


Glömde ju skriva att hannas farmor hade med sig en fin overall i LILA!!Lycka!

Den var jättefin men lite för stor men än är det inte så kallt...så nu är det problemet över...nu ska jag bara komplettera lite med mössa, vantar och mormor skulle nog sticka en halskrage...


Funderar på att köpa nån flecce jacka eller vindtät jacka som hon kan ha innan overallen...ska in till K-krona nästa vecka och då tänkte jag klippa mig oxå...ser för jäklig ut....

Av Ina - 18 september 2008 17:59


...för Hugo och Lukas som fyller 5 år idag! Grattis kusinerna!

Synd att Hanna är för liten annars hade hon säkert velat komma på piratkalas! =))

Av Ina - 18 september 2008 17:34


Har både haft morfar och sen farmor och farfar här idag...nu är man ganska trött även om de har lekt och kånkat omkring på henne...gick ut en runda tänkte hon behövde sova, det resulterade i att jag och farfar fick bära henne hela rundan...suck!

Idag har hon varit helt omöjlig, jättejobbig! Eftersom hon alltid brukar vara glad så är det ganska jobbigt...vet inte vad man ska göra...

Av Ina - 18 september 2008 08:28


hanna somnade redan kl 18 sov till 01.30 då jag gjorde välling för hon ville inte ha när hon skulle sova...

efter hon fått vällingen tog det över en timme innan hon somnade fick ligga i vår säng...tog ändå lång tid innan hon kom till ro...tror hon har ont av tänder denna gången, dreglar mycket och gnider allt hon får tag i i munnen....


inatt sa hon ma-ma vet inte om det var medvetet men lite glad blev man...

Av Ina - 18 september 2008 08:26


Sänder en liten hälsning till mamma som också är förkyld!

Krya på dig!

Av Ina - 18 september 2008 08:22


Nej jag bara skojar men nu börjar man bli ganska trött på att vara sjuka...Hanna har varit så gnällig nu på morgonen (lugn frukost, vad är det?)

Jag älskar mitt lilla barn och tycker jättesynd om henne men just nu när man är sjuk vill man bara krypa ner i sängen eller kolla på en film...går inte för Hanna gnäller hela tiden så fort jag inte tittar på henne...

Hon sitter just nu i sin gåstol och gnäller vid sidan om mig, det spelar ingen roll vad man gör...

Och ett extra plus i denna soppa är att jag har tappat rösten...suck!

Pappa ska komma om en stund, kan han aktivera Hanna lite....ja ni vet ju hur det blir men då är det någon annan som ger henne uppmärksamhet iallfall...

Ovido - Quiz & Flashcards