Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

DA BOMB!!

Av Ina - 22 mars 2010 20:55


jahapp då är det väl dax att berätta även här vad som är på gång i mitt liv.


Vi ska också få barn detta året! Augusti-sept kommer den lille/lilla nästan samtidigt som lillebrors...

Väldigt oplanerat var det denna gång men ändå såklart välkommet. Skulle aldrig göra abort., jag är lite chockad men nu har det nog börjat smälta in. Varit på UL idag, bebisen mådde bra men jag var inte så långt gången som vi trodde så jag får göra ett nytt UL om 3 veckor. Inte mig emot, så mysigt att få se bebisen i magen.

Och så syns det en del, idag på jobet fick jag en del kommentarer, de undrade hur mycket jag ätit i helgen...haha. kul

Har inte haft några symtom alls, inte som jag kände just då. När jag tänkte efter hade jag en hel del förutom illamående och kräkningar. Har mått hur bra som helst...orättvist...men förträngde det ganska länge.

Nu är det mycket tankar kring förlossningen, mammapenningen och den kommande härliga sommaren, hur länge jag ska jobba och kan man älska 2 barn lika mycket?

Det är mycket tankar som snurrar runt...men de faller väl på plats hoppas jag..

hanna vill iallafall ha en lillasyster...=)

 
 
Ingen bild

Jeanna

22 mars 2010 21:12

Ett stort grattis!
Jag blev jätteglad för din/er skull när du berättade det i telefonen! =o)

 
Emma

Emma

22 mars 2010 21:44

Grattis igen!!!

http://www.emmisenslillablogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina Böös

23 mars 2010 20:46

GRATTIS!!! Va kul..Lycka till med graviditeten..=) Kram

 
Viggo, Baoo, Krille & Cissi

Viggo, Baoo, Krille & Cissi

25 mars 2010 14:58

Stort grattis till er & till stora Hanna som ska bli storasyster!! Säg till när ni är hos Sonja näst, så kan vi ju leka lite på den fina lekplatsen =) Då blir i alla fall Viggo glad, troligen så gillar väl även Hanna lekplatsen?
Ha det gott & ta hand om dig & magen

http://familjenbengtsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards