Direktlänk till inlägg 6 september 2008

våldgästning

Av Ina - 6 september 2008 20:04


Eftersom Roger jobbade idag och vi skulle gå ut och äta med Simon när de slutade passade jag på att våldgästa Linda, Daniel och Julia...

Fick både lunch och fika, inte illa alls! =) 

Vi har haft det jättemysigt! Kunde tom gå en runda, det regnade ganska bra på morgonen...fast då när vi gick var det jättekvavt, både jag och Linda svettades...

Gick en runda på Långö, fina hus men sååå dyra iomed att det är havsutsikt men vet inte om jag hade velat bo där för husen ligger så tätt 

Tack för en mysig dag, alltid kul att träffa er! Tjejerna har ju så kul!


Kollade in Roger på jobbet, såg riktig proffsig ut med tröja där det stod Teknikmagasinet...=)

Han var ganska trött, hade varit mycket folk och så alla nya intryck och allt nytt man ska lära sig men det hade gått bra!

Vi var på Olearys och åt sen fika hos Simon...Han gillar verkligen Hanna, det är Hannas fanclub...=))



 
 
Ingen bild

mammajennie

7 september 2008 12:00

hej.... jag har hittat olika sidor som man kan använda sig av animerade bilder, sen kopierar man dom till sin blogg!!!

 
Ingen bild

Linda

7 september 2008 21:27

Det var bara roligt att ha er här!Om vi inte hörs innan så ses vi på lördag, ska bli trevligt att umgås lite utan barnen..även om det också är mysigt såklart:)Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards