Direktlänk till inlägg 4 november 2008

trött och förkyld

Av Ina - 4 november 2008 10:13


hanna är ganska snorig och både jag och Roger snorar lite...inget vidare! Man blir ju så trött när man är förkyld...ska jobba ikväll inget direkt jag ser fram emot eftersom jag är så trött...ska samåka med Thina idag skönt att slippa köra iallfall...

roger är och handlar, har varit borta snart 2 timmar...hade det varit jag hade jag kutat omkring i butiken och glömt hälften baraför att komma hem ganska tidigt...men han tar god tid på sig...


håller på och kolla på nätet efter en julklapp till Viggos rum...får se om jag hittar något...svårt...annars får det väl bli kläder eller nån leksak...

ska ta tag i julklapparna så man har det gjort...

 
 
Ingen bild

Syster Yster

4 november 2008 17:26

hoppas ni kryar på er:)
Kramizar♥

 
Tina

Tina

4 november 2008 21:14

Verkar som alla är förkylda, jag ligger oxå nerbäddad! Hoppas ni frisknar till snart! Hälsa familjen. Kram Kram

http://www.tinaboos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards