Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Ina - 3 januari 2009 18:46


Har sjukanmält mig på jobbet idag...har sån hosta och näsan rinner...jobbigt värre!

Hanna är oxå hostig och snorig, henne kan man ju inte kurera som jag kna med honung, Esberitox och extra c-vitamin...

Hon har inte ätit med så god aptit som hon brukar...då vet man att hon inte är bra...

Idag har varit en dryg dag, roger åkte in till stan på förmiddagen och gjorde ärende+tvättade bilen...han kom hem vid 15 då var jag så trött att jag kunde somnat på stället...hanna och jag gick och la oss vid 15.30 och sov till 17...hade kunnat sova längre men ska ju kunna sova inatt oxå...

ska inte jobba imorgon heller, ska försöka bli frisk istället...


Hanna var väldigt intresserad av snön som kom idag, tyckte det såg roligt ut men tyvärr kom det ju regn oxå så det är inte mycket snö kvar... synd!


hoppas ni får en trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards