Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Ina - 25 januari 2009 20:12


Jag och Emma pratade idag om att samla ihop ett tjejgäng och gå ut och äta i Karlshamn och sen gå till Harrys...kolla hur gammal man har blivit men dricka lite och svänga de lurviga!

Så ni som vill är välkomna att hänga på!  Blir kanske i mars nån gång för februari var så mycke...=)

Av Ina - 25 januari 2009 19:52


Mitt hår ser för j*vligt ut!!! MÅSTE fixa klipptid! Ska kolla om frisören som öppnar här ute har nån tid!

Nu är det HÅRKRIS!

Av Ina - 25 januari 2009 19:51


Nu ligger jag på samma vikt som jag hade innan jag blev gravid...

Har inte fått tillbaka matlusten sen vi hade maginfluensa, känner inte för att äta men den kommer väl...älskar ju mat!!!

Av Ina - 25 januari 2009 19:32


back in bloggandet igen! Har varit en del nu så jag har inte hunnit skriva... Jobbade i fredags kväll, Hanna var på dagis. Hon var jätteledsen när jag lämnade henne, hon har ju varit ifrån dagis ett tag nu eftersom hon varit sjuk...var i valet om hon kanske skulle vara hemma...på kvällen kräktes hon igen mendet varingen maginfluensa utan det hade blivit för mycket med mat och välling för lilla magen...

Lördagen jobbade jag, vi hade 2 dödsfall på jobbet så det var lite tungt! Mamma passade Hanna för Nellie mådde inte bra annars skulle syrran passat...mamma sov över så vi åt tacos och godis på kvällen...

Idag vaknade Hanna tidigt men fick henne att somna om till lite över 07...kl 10 var vi ute på promenad, solen sken ju idag var härligt väder!

Vid 11.30 körde vi till Emma och Robban, Hanna fick en hund som skällde och kunde gå skälv. Hon gillade den! =)

Mest gillade hon Emmas 3 katter, det var ju "issar" överallt! Lycka för vår katttokiga tjej!

Nu sover hon gott! Imorgon väntar dagis mellan 9-14 (egen tid för mamma)

Ska nog passa för och handla...på kvällen kommer fam Olsson för att fira Hanna och så firar vi Elin oxå eftersom hon fyller 5 år på onsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards