Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Ina - 13 januari 2009 21:52


Har varit på gympa ikväll! Detta passet var bättre än det i söndags! Mer styrka och puls precis i min smak men känner hur otränad jag är...men nu är jag igång!


Go Ina gogogo Ina

Av Ina - 13 januari 2009 21:32


Hannas inskolning pǻ dagis känns bra! Igår när vi var där gick hon omkring och plockade med alla nya saker och lekte med sina nya kompisar. Så jag var väldigt lättad!Även lärarna var trevliga. Hannas avdelning heter Bojen...Och det är 1-2 åringar som går där och alla utom 1 är nya så det är ju bra! Och så "känner" hon 2-3 st redan!

Idag hade det gått bra när Roger var med och imorgon ska vi gå båda...


Hanna var även och fick 1 års vaccination igår, hon väger 10,5kg och är 74,5 lång.

Hon blev så glad när jag kom hem idag annrs säger hon bara pappa hela tiden även när jag tar upp henne på morgonen är första ordet pappa...=)

Ovido - Quiz & Flashcards