Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Ina - 15 januari 2009 15:50


Fick igår veta att Rogers fasters man fått lunginflammation, de är ju nere i Kroatien i sitt hus där. Sa till Anne att oj kanske inte går så bra då eftersom han har dåliga lungor...Fick några timmar senare reda på att han gått bort!

Man fattar det inte, har inte träffat honom sen i somras...man trodde ändå han skulle leva ett bra tag till...men livet är märkligt!

Roger är jätteledsen...Jag också såklart...

Begravningen kommer vara i Kroatien imorgon, Rogers föräldrar och "lill" Stefan flyger ner över dagen.

Nej usch man känner sig allt nere...


RIP Stefan!

Av Ina - 15 januari 2009 10:32


idag gick vi till dagis och lämnade Hanna, vinkade hej då och gick hem...Hanna brydde sig inte ett dugg att vi gick...Kändes både snopet och skönt....

Min lilla stumpa alldeles själv...

Lite mysigt att ha Roger för mig själv nån gång, vi har städat...kul va?!? =)


Har fortfarande träningsvärk...Ska snart till jobbet...VILL INTE!

Bara att bita ihop...Har jobbat mycket med 2 sjuksköterskor som jag gillar. Den ena sa i tisdags att hon var glad att det var mig hon jobbade med...Roligt att höra! Annars är det inte många som pratar med mig...känner mig lite utanför men det blir väl bättre antar jag. Nu har jag gått över på diabetes sidan...där är de lite mer uppegående och vi fick ut nästan alla i matsalen...De gillar sina sängar...=)


Ska sluta svamla nu...

bye!

Ovido - Quiz & Flashcards