Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Ina - 28 januari 2009 19:11


Måste få klaga lite till, har mått betydligt bättre än jag gör idag! hatar att vara sjuk! 

Tycker så synd om Hanna tur pappa varit här och lekt med henne. Hon har ätit bra och varit pigg!


Nu känns det som Alvedonen slutar verka, då kommer huvudvärken tillbaka...ska ta en när jag går och lägger mig vilket blir tidigt!


Av Ina - 28 januari 2009 14:45


Jag och Hanna är sjuka igen, jag var så förkyld när jag vaknade i morse och ont i bihålorna. Svettas men har ingen feber, så otäckt!

Hanna var lite rosslig och snuvig...men det är full rulle på henne ändå...Jag orkar knappt resa mig...

Usch! Jag tål verkligen inte att Hanna börjat på dagis, innan hade jag bra immunförsvar men nu är det helt kasst!

Ska vara hemma imorgon oxå får se om Hanna kan gå till dagis imorgon...ev ska pappa stanna över (han är här nu) och lämna henne isåfall...vi får se!


Synd om oss! =)

Ovido - Quiz & Flashcards