Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Ina - 20 januari 2009 21:13


Roger sa för en stund sen att han började få ont i magen...typiskt!!!

Håller tummarna för att det inte är maginfluensa nu när stumpan blivit frisk...

...

Av Ina - 20 januari 2009 21:04


Har varit och tränat, riktigt skönt! 


Ser dock inte klok ut i tajta jazzbyxor, liten bula på magen och inga bröst som fyller ut tröjan...dessa bröst! Hade jag haft 30 000  eller nåt sånt hade jag förstorat dem!

Kläderna sitter ju så mycket bättre! Men jag VET att det är jobbigt med stora oxå men jag vill ha "lagom" =)

Mamma sa till mig när jag var tonåring att brösten brukar börja växa i 18-20 års åldern eller när man fått barn...visst hade jag större när jag ammade Hanna men de försvann väldigt snabbt när jag slutade och är om möjligt ännu mindre än innan...

SUCK! varför kan man aldrig vara nöjd?!?

Av Ina - 20 januari 2009 18:31


lilla stumpan är bättre idag, hon har inte kräkt än...Har fått i sig lite mat och välling idag!

Får vara hemma från dagis imorgon oxå så kanske de kan gå dit på torsdag...

Skönt för henne! Nu sover hon gott!

Ovido - Quiz & Flashcards