Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Ina - 29 januari 2009 20:09


ser just nu reprisen, från USA Mississippi där de fetaste bor och där barnen är extremt överviktiga...en 3 åring som väger 30!!! kg....

Jag förstår inte hur man kan göra så mot sitt barn, det är ju ändå du som förälder som bestämmer hur de ska äta, som hjälper dem att äta rätt och nyttigt! Tycker det är barnmisshandel! Jag blir så förbannad och ledsen när jag ser barnen, de kommer få hälsoproblem och bli mobbade...Vad tänker föräldrarna med??!!??

Av Ina - 29 januari 2009 19:24


På torsdag den 5:e(Antes födelsedag) ska det vara minnesstund för Stefan ute i Augerum... Roger kan inte ta ledig och jag är väldigt kluven hur jag ska göra, om jag ska gå dit själv för att visa mitt stöd...eller så åker vi ut till Marianne nån annan dag och vi kan åka till minneslunden i Augerum och lägga en liten blomma. De ville att vi skulle skänka pengar till Hjärt-lungfonden istället för blommor så det har vi gjort!

Eftersom vi inte har träffat Stefan sen vår kräftskiva kommer vi minnas honom som han var då! När vi träffade honom var han alltid glad och pigg, tyckte det var så roligt när vi var där med Hanna i somras och badade i deras pool...ja livet kan förändras snabbt!

Av Ina - 29 januari 2009 18:14


Igår fyllde Elin 5 år!

Hipp hipp hurra!

(hon fick mini-Mylittleponnies av oss i present och de hade varit till belåtenhet, har redan flyttat in i hennes ponnie hus)


Stackars Vidar hade visst kräkt igår oxå, det går så mycket nu att nästan alla är sjuka!


Hoppas ni snart blir friska ni som är sjuka!

Av Ina - 29 januari 2009 18:04


Är ganska kass idag oxå men lite bättre ändå! Pappa sov över här så han har busat med Hanna en hel del...ganska skönt och slippa vara helt själv när man är sjuk...

Imorgon ska jag klippa mig, får sitta där och snörvla för jag MÅSTE klippa mig...Hanna ska vara en stund på dagis...

Det är så segt att vara förkyld tar så lång tid att bli av med snorandet och hostandet...



Ovido - Quiz & Flashcards