Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Ina - 30 januari 2009 13:28


Nu har jag varit hos frissan, hon ville ta fram mitt självfall så hon klippte en del sen satte hon upp det, blev jättefint men frågan är hur det ser ut när jag har tvättat det...=)


så här ser håret ut just nu

 


Av Ina - 30 januari 2009 10:09


Hanna hade feber inatt....Så det blir inget dagis idag, för 1 timme sen hade hon 38,4. Min lilla snotta! Tycker så synd om henne! Nu sover hon, hon sa inte ett ljud när jag la henne i sängen (det brukar hon göra, gallskrika en stund sen lägger hon sig och somnar)

Mamma kommer och passar henne en stund medans jag går och klipper mig känner mig taskig som lämnar Hanna men BEHÖVER klippa mig och det är ju bara 1 timme....Vet dock inte hur jag ska klippa mig, blir väl uppklippt som jag brukar ha men man vet aldrig när man är hos frisören, jag är ju ganska lätt att övertala så...=)

Lägger ut bild sen..


Trevlig helg på er som läser!

Ovido - Quiz & Flashcards