Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Ina - 5 januari 2009 20:40


Hanna fyller 1 år på torsdag...Vad har tiden tagit vägen??? Snart är hon tonåring med moppe, fylla å olycklig kärlek och jag är gammal...hehehe

nej men detta året har gått fort!

Det har varit en berg och dal bana att få sitt första barn. Man kom otroligt snabbt in i rollen som mamma ändå, allt var liksom självklart. Man var inställd på sömnlösa nätter...vi har ändå varit förskonade från kolik, mjölkstockning och annat som kan hända. Hanna har än så länge varit ett väldigt lätt barn, det mesta har gått bra! =)

Men livet förändras ju en del men jag känner mig ändå som "marina"

Vi har ju många vänner, både med och utan barn....vissa vänner träffar vi kanske inte lika mycket nu som innan men det blir nog så när man får barn...Men vi har kvar våra härliga vänner och det är jag glad för!

För även om man inte hinner träffas tycker jag det är lika viktigt att ringa varandra och prata en stund!!! Då vet man att den andra bryr sig om en...


Av Ina - 5 januari 2009 20:17


Idag har lilla stumpan namnsdag, köpte en bok till henne...


Har jobbat idag, väldigt kallt hela dagen...Brr!

Idag har det varit ganska ok på jobbet, varit själv uska...lite tråkigt...men hunnit med en hel del...

Men det verkar som vi fått kräksjukan, vet inte säkert men satt in en del åtgärder...vill inte ha det nu...för mycket denna vecka...återstår att se, tog mig en sup när jag kom hem...=)

Var på lindex och kollade rean, fanns inte så mycket...köpte en body+3 tights till Hanna, mascara och ansiktscreme till mig...

Ikväll har Simon och Fia varit här, hanna fick tröja och byxor i present...stort tack!

Var så längesen vi träffade dem, alldeles för länge!!! De mådde bra och hade haft en bra jul...

Ovido - Quiz & Flashcards