Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Ina - 26 januari 2009 20:51


Hanna var på dagis mellan 9-14 idag...då passade jag på att städa och handla under tiden, hann knappt äta lunch förrän jag skulle hämta henne. Men hon hade haft det bra, sovit ute i vagnen och lekt massor! Det är så skönt att det funkar!

Imorgon ska Barbara följa med och lämna Hanna sen ska vi ta en promenad med hundarna, hoppas på hyfsat väder!



Av Ina - 26 januari 2009 20:38


ikväll har fam Olsson varit här, de blev ju sjuka när Hanna fyllde år och Elin fyller år på onsdag så vi hade lite kalas...Åt fläskpannkaka och semlor... Mumsigt!

Vidar har blivit så stor, kröp baklänges för första gången här ikväll...snart blir det full rulle på honom oxå! 

Hanna fick jeans och tröja från Hello Kitty såå fina! Även strumpor med halkisar på, super!

Tack!

Av Ina - 26 januari 2009 20:22


Även denna gång hade jag fel, Sofia och Jonny fick en liten tjej idag kl 15.01

Hon väger 4050 och är 52 lång!

Stort grattis!


 

Av Ina - 26 januari 2009 09:44


Ingen bebis hos fam Lagerström än...

Är hon hemma på onsdag ska jag köra och hälsa på henne en stund! Ska prata lite vett med bebisen...hehe! Den kommer nog när den känner för det! Men försöka kan man ju alltid!

Av Ina - 26 januari 2009 09:42


Våra goda vänner Sofia och Simon har äntligen gjort slag i saken och förlovat sig! Stort grattis till er!

Vi får gå ut och fira! =)

Av Ina - 26 januari 2009 09:22


nu sitter jag här med musik på alldeles själv...känns konstigt men lite skönt oxå att få rå om sig själv en stund...ska börja städa snart behövs! Så imorgon kan jag bara slappa!

Hanna var inte ledsen när jag lämnade henne idag, skönt! Så hon ska både äta och sova där idag!


Har bokat tid för klippning på fredag, lycka att det fanns tid!!! Och så slipper jag åka nånstan oxå! Det var verkligen dax att ta tag i håret nu...Tom pappa tyckte det såg slitet ut och då SER det slitet ut om han kommenterar det...=)

Ska bli skönt!


Ny vecka...jobbar bara 3 dagar, lagom! =))

Ovido - Quiz & Flashcards