Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Ina - 4 januari 2009 15:53


tycker det varit en seg dag idag, vi har busat en del med Hanna men annars har vi bara varit hemma. Nu när man blivit frisk vill man göra saker....=)

Har plockat ner granen och lite julsaker...vi hade våra uppe tidigt och nu är ju julen över så...

Av Ina - 4 januari 2009 11:35


mina älsklingar sover, det är tyst och lugnt...

Hanna har sovit 2 timmar, hon var ganska trött...Roger håller nog oxå på att bli sjuk, han brukar inte gå och lägga sig på dagen och vila....


Har ju glömt att berätta att Roger varit väldigt duktig, han och några jobbarkompisar slog vad vem som skulle gå ner mest i vikt. Förloraren skulle bjuda vinnaren på lunch...Roger vann stort! Han fick ner 8-9 kg och den andra 1 kg...Så det börjar bli en smal man jag har...sa till honom att han inte får gå ner så mycket till, då har jag ju inget att hålla i....=)))

Nej men han har varit jätteduktig! Tack vare GI...jag har oxå halvt om halvt hållit på, miss sötsug har försvunnit...småäter inte lika mycket som innan....och det är ju bra!

Gillar verkligen GI, man märker resultat och det är inte så krångligt!

Av Ina - 4 januari 2009 10:02


jag känner mig lite bättre idag så imorgon får jag nog masa mig till jobbet...

Av Ina - 4 januari 2009 09:57


Hipp hipp hurra för min lilla mamma idag!

Tyvärr kommer vi inte idag men vi firar henne på tisdag!

Hoppas du får en trevlig dag!


Ovido - Quiz & Flashcards