Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Ina - 21 januari 2009 20:17


SÅÅÅ hungrig just nu men ska försöka äta imorgon...vill inte kräka mer! Men åhh va gott det hade varit med mat just nu...

Stumpan sover gott iallfall utan välling...

Av Ina - 21 januari 2009 20:14


Nu har även Roger sett denna underbara film! Han tyckte tom den var bra! =)

Jag ÄLSKAR den filmen!!!

Såg den på bio ihop med min goa vän Sofia...Har inte skrivit så mycket om hennes graviditet men hon mår bra men tycker det börjar bli drygt nu, bebisen är uträknad att komma imorgon...Har ringt varannan dag denna veckan, lovade att jag skulle ringa imorgon igen! Tror den kommer denna veckan, har fått en känsla att det är en pojk men brukar ha fel så vi får se! =) Spännande!

Av Ina - 21 januari 2009 18:32


rinde dit ikväll tycker det är lite svårt iomed att Hanna har kräkt sen i söndags. Men hon sa att bara hon kissar är det lugnt, har kokat upp 1 liter vatten med 1,5 matsked salt och 2 matskedar socker till henne. Ska inte ge henne nåt mat utan magen får vila. Vi ska köpa majsvälling imorgon...lilla tjejen!

Det har varit lugnt med mig och Roger förutom att man är trött och har ont överallt, min yrsel har kommit tillbaka oxå men jag har ju inte ätit något sen igår kväll. Försökte få ner lite knäckebröd och te men kan inte tugga mår illa då...

Tråkigt detta!

Skulle till tandhygenisten imorgon, behövde det men får skjuta på det...Det ilar och gör ont när jag borstar...

Av Ina - 21 januari 2009 13:33


Trodde att maginfluensan var över eftersom Hanna kunde äta lite igår kväll....hon kräkte igen på natten, när hon var klar började Roger och sen jag så jag fick vara hemma från jobbet idag...

Fy f*n va jag hatar att kräka! Hatar doften!!! Tyckte så synd om både Hanna och Roger inatt...

Vi är ganska trötta och matta idag, man har ju inte vågat äta nåt så man har ju ingen energi...Vi har iallfall sovit en stund men man är lika trött....

USCH!

Ovido - Quiz & Flashcards