Alla inlägg under september 2008

Av Ina - 16 september 2008 18:56

 Det är svårt när man tar bild att se hur den egentligen ser ut men här är en liten blick...=)

Tycker att den egentligen är lite mörkare...jaja

Vi är nöjda!


Av Ina - 16 september 2008 09:48


Nej det är verkligen inget vidare att vara förkyld, sen jag fick min första bihåleinflammation för typ 5-6 år sedan sätter sig förkylningen där...det känns som man fått en snyting ungefär...gör ont i hela ansiktet....

Roger är hemma idag, han och hanna ska sova fm nu men så fort hanna kommer i sängen börjar hon skrika...

Inatt skrek hon väldigt mycket eftersom hon inte brukar skrika blir man ganska orolig men hon är ju oxå förkyld så...det är väl det antar jag...jobbigt när de skriker man blir så orolig!

Av Ina - 15 september 2008 18:26


När Roger kom hem mådde inte han heller bra, blev värre hela tiden...Så han fick gå och lägga sig en stund...

Men ni vet hur karlar är när de är sjuka??? Jag blir så sur på honom, suckar hela tiden...jag mår oxå dåligt men någon måste ju ta hand om Hanna...!!!

Så han stannar nog hemma imorgon antar jag...


Av Ina - 15 september 2008 14:57


Hanna fick ett kort från tandsköterskan idag, de har bokat in henne den 7/10...är inte det ganska tidigt? Vissa barn får ju inte tänder förrän de är 12 mån....men det är ju bra, kanske man får lite tips och råd hur man ska sköta dem på bästa sätt...

Av Ina - 15 september 2008 14:53


usch va jobbigt det är att va förkyld samtidigt som man ska ta hand om lillan, längtar tills Roger kommer hem!

Hanna har sovit mycket idag, först sov vi 3 timmar sen åt vi lunch och badade/duschade och nu sover hon igen...helt slut...hoppas på en bättre natt så fort jag la mig i sängen skrek hon, det var precis som hon hörde när jag la mig tillrätta...men tillslut somnade hon...


Måndagar är det sångstund 9.30 dum tid men jag hade tänkt att gå dig idag, blev inget med det...får försöka nästa måndag...

och jag som skulle börja träna på tisdagar...blir inget med det imorgon... känner att jag måste ta tag i mig nu...försöka få bort lite av magen (svårast)

så jag kan köpa nya byxor..

Av Ina - 15 september 2008 08:05


Nu har de oxå börjat att filma från studion, precis som Voice gjort ett tag...vet inte om det är så roligt....man är van att bara lyssna på dem på radio...tror ändå det är bättre...

Men diggar dem, lyssnat mycket på dem nu när jag är hemma...oftast är man ju vaken tidigt så...=)

Av Ina - 15 september 2008 08:03


Hanna mår bättre idag, har varit orolig inatt men nu feberfri...Nu börjar jag må dåligt istället, har ont i halsen och känner mig seg...Tråkigt!!!

Tur att stumpan är bättre, hon sitter och leker med alla sina saker, har vält ut boxen som leksakerna ligger i...=)

Så söt!

Av Ina - 14 september 2008 18:16


Hurra hurra för min kära vän Emma som fyller 25 år idag!

Ovido - Quiz & Flashcards