Alla inlägg under januari 2009

Av Ina - 2 januari 2009 12:56


idag är det verkligen kallt!

Hade inte jag å Hanna varit förkylda hade vi gått en runda..Men gick en liten runda till affären och hem...skönt men var helt genomsvett när jag kom hem...

Usch tycker det är väldigt jobbigt att ha hosta och vara så snorig...har ringt och sjukanmält mig imorgon, kan inte jobba när näsan rinner så...

Ska nog lägga mig och vila en stund nu om Hanna somnar...

Av Ina - 1 januari 2009 18:29


Igår när vi var hos fam Gottfridsson gick Hanna många steg själv...

Idag gick hon 2-3 m själv! Så gulligt ser det ut!

Så nu får mamma Ina åka och köpa skor till dagis...=)

Av Ina - 1 januari 2009 15:17


2009...hoppas detta året blir bra!

Jag och Hanna börjar detta året med att vara förkylda, jag började bli snorig och hostig i tisdags efter jobbet. Har ju inte jobbat så många dagar ännu för att få baciller att stå emot...

Så nu är jag ganska kass, har sovit 1 timme nu...Hanna sover oxå...

Trodde jag skulle jobba imorgon men när jag ringde till jobbet fanns jag inte med på schemat...konstigt!

Ska va hemma imorgon och kurera mig så får jag se om jag kan jobba de andra dagarna troligtvis inte...näsan rinner när jag sitter här...har ont i bihålorna...usch! Det är inte mycket med mig idag...

Nyårsafton var mysig, hanna var uppe till 21, killarna lite längre...Vi väckte de m innan 12 slaget...inte så mycket raketer detta året men det gör inget...tycker synd om alla djur!

Vi åt hela kvällen så man var ju mätt iallfall...

Vi har köpt en uppblåsbar madrass som vi låg på, den var skön men man kunde ju inte vända sig...den lät ganska mycket då! =)

Barnen tyckte den va skoj....De busade på morgonen i den....

Ovido - Quiz & Flashcards