Alla inlägg den 6 april 2009

Av Ina - 6 april 2009 21:13


Jag vet nåt som inte du vet trallalala

Vi fick en riktigt glad nyhet men ska vänta lite med att berätta den...mysa lite för mig själv...=)

Av Ina - 6 april 2009 21:09


tja vad säger man om påsken, ingen högtid som är så jättespeciell, ägg är ju gott...Ska ut i skogen och se om jag kan hitta lite björkris att ta in...

Ska köpa några små saker Hanna kan ha på sitt rum annars blir det inte mycket pynt...Hanna ska få påskägg såklart

De skulle ha påskfest på dagis imorgon och de fick gärna vara utklädda...typiskt att jag inte visste det innan...hon kunde ju haft en sjalett om håret iallafall...

På torsdag jobbar jag, fredag är det middag hos mamma, lördag-söndag jobbar jag ska träffa Susanne, Stefan och oliver tror jag, de har vi inte träffat på länge nu och måndag är vi lediga...

Av Ina - 6 april 2009 19:24


Undrar om Hannas kvälls skrik beror på tidig trots? Det är bara om kvällarna...kan inte låta bli att skratta åt henne taskikgt men hon ser så rolig ut när hon kastar sig på golvet.....dum mamma....

Ovido - Quiz & Flashcards