Alla inlägg den 18 april 2009

Av Ina - 18 april 2009 21:02


Har kollat en stund på tv, ätandes Fazers Marianne choklad...den är bara sååå god! Har ätit mer än halva...börjar få lite dåligt samvete men då är ju så god! Ska spara resten till Roger...

Han har jobbat idag sen ville Simon ha sällskap så han stannde kvar vilket resulterade i en tjejdag för mig och Hanna hon är ganska dåligt sällskap eftersom hon somnade 18.45 efter att ha ätit lite kattmat och trotsat...=)

Hon är bara för söt lilla stumpan!


funderar på om jag ska kolla mer tv eller sova...

Av Ina - 18 april 2009 19:27


Berättade om den dyra krukan Roger köpte, här kommer bild när den står på plats...blev riktigt fint tycker vi!

(vill lägga sten istället för grus, får se när det blir bara)


 

dop

Av Ina - 18 april 2009 19:09


Sofia och Jonnys Alice döptes i Ronneby kyrka idag. Det var en fin kyrka hade inte varit i den innan.

Det började bra, Alice var glad och nöjd så även Hanna men när det hade gått en stund ville Hanna INTE sitta i vagnen, hon skulle gå fram till prästen...suck! Jag var helt genomsvett! ungen skrek och ålade sig, hon fick majskrokar men när de var slut ville hon INTE sitta mer i mitt knä...tänkte: är det inte slut snart, det var ganska pinsamt! Hörde inte ens vad hon skulle heta mer än Alice Sofia...Sofia har säkert sagt det men mitt minne är inte så bra....

Hann få 5 bilder men några är inte så bra, kort blir inte bra i kyrkan...

Smet iväg när det var slut...usch så pinsamt det var...Handlade på Willys och när jag satte hanna i bilen somnade hon...hon var helt slut...

Hoppas resten av dagen blev bra för fam Lagerström!


 

Av Ina - 18 april 2009 19:01


Jag hade nästan precis vaknat när Julia och Linda kom vid 9.45...hade varit vaken från 05.30 innan...

Det var trevligt att träffa dem!

vi fikade och var ute en stund, barnen gungade.

en bild på sötnosarna


Ovido - Quiz & Flashcards