Alla inlägg den 14 april 2009

Av Ina - 14 april 2009 21:44


Finns det något bättre än att krypa ner i en renbäddad säng, med rent nattlinne och nyduschad?

MMMysigt!

Av Ina - 14 april 2009 21:43


gått upp 1 kilo...kanske ska röra på  mig mer???

Är så grymt otränad, kondisen ska vi inte tala om....usch!

Av Ina - 14 april 2009 19:47


Hanna sov till 7.30

Kl 10 kom mamma och vi körde till lyckeby, hanna behövde vårjacka. Vi hittade en rosa på Lindex+att jag bytte en klänning till en stolek större, kan hon ha den länge! Köpte en scarves+att jag bytte skorna som var för små så nu har hon gympaskor och sandaler...så underbart söta!

Köpte en ny gunga oxå. Hittade även en tunnare mössa. Var verkligen tur för det var den sista, har varit en riktigt toppendag idag!

Hade Karolina Klüft bakom mig i matkön oxå, ganska coolt!


Anne och Bendt var här en stund oxå, de har varit i Kroatoien i 2 veckor så Hanna fick lite presenter.



Av Ina - 14 april 2009 19:44


Hanna sov till 7.30!!! 

Mamma kom vid 10 då bar det iväg till Lyckeby och shopping...Hanna behövde vårjacka och det hittade vi på Lindex+att jag bytte en klänning till en storlek större, vi hittade en scarves på Maxi, en gunga på Cheapy och bytte skorna till större och ett par sandaler. En riktigt toppendag eftersom vi hittade allt jag hade tänkt köpa.

Carolina Klüft stod bakom mig i kön på Matkult...ganska coolt! =)

Ovido - Quiz & Flashcards