Alla inlägg den 27 april 2009

Av Ina - 27 april 2009 21:17


det har ju blivit poppis att ha olika citat och ord på vägganra, tycker det är jättefint!

Hade faktiskt turen att vinna en aktion på Tradera idag, kommer att ha Välkommen vid dörren. lägger in bild på hur det blev när det är klart!

Spännande att se hur det blir...

Av Ina - 27 april 2009 20:06


Har fått löneförhöjning i dessa spartider, inte dumt alls!

Fick helt ok lön idag blir det men tyvärr försvinner den för snabbt. behöver VERKLIGEN köpa lite nya sommarbyxor och toppar, alla tröjor är för korta. Hatar det!

Tänkte jag skulle shoppat på lörsga men roger jobbar då så det får bli nån annan dag nästa vecka är jag bara ledig 1 dag så....nån gång kan jag kanske köpa....nån gång...

Av Ina - 27 april 2009 20:02


Hatar verkligen att jobba måndagar, eftersom det inte är ond på samma sätt ska allt göras på måndagar. Massor av prover, en hel hop patienter som ska hem och nya som kommer...Och så var köksan sjuk idag så vi fick ta hand om köket oxå!!!

Ojojoj! sen ibland undrar man vad vissa männsikor gör på jobbet för även om de springer omkring och ser väldigt upptagna ut, händer ingenting!

Man blir bara så trött!


Men jag blir alltid glad när jag kommer till dagis för att hämta stumpan, hon är så söt (och smutsig) när hon sitter och gräver.

En av fröknarna berömde henne idag oxå, hon är smart min lilla tjej!

Provade även sina nya uteleksaker innan kvällsmaten. Hon var så nöjd så.


Jag passade på att skura lite av altangolvet ikväll så vi kan olja det....kände mig som askungen som skurade golvet....


Ovido - Quiz & Flashcards