Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ina - 22 april 2009 19:58


är inte mitt men snart börjar programmet på TV4, såg reklamen igår...FY F-N va skitigt han hade det!!! BLÄ å FY!!!

Av Ina - 22 april 2009 15:34


vår torkvinda fick sönder i slutet av förra sommaren och jag ville verkligen ha en ny för det är så härligt att hänga ut tvätten. Nämde det för pappa, han hade med sig en till mig idag...Vad glad jag blev! =)

Han fick självklart lite betalt för den...får hälften i födelsedagspresent tyckte jag...

Men nu ska här hängas tvätt!!

Av Ina - 22 april 2009 15:31


pappa kom med sin stora gryta och lite ingredienser. Så idag har vi kokat rotmos blev 5 byttor...det var ju lätt det sköter sig själv på spisen tog ändå några timmar.

Hanna har varit på skrikhumör idag ingen lugn stund, försöker få henne att vila en stund nu...tror inte hon sover utan busar

Ovido - Quiz & Flashcards