Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ina - 16 april 2009 11:15


nehä nu får jag ta tag i min lunch måste äta ganska mycket innan jobbet för man vet inte när man kan sätta sig och äta där...

Kram på er

Av Ina - 16 april 2009 11:00


Hanna har inte varit på dagis på 1 vecka...men så fort man säger att vi ska gå till dagis skiner hon upp och springer ut till vagnen...

Idag var hon jätteledsen när jag lämnade henne...usch va det känns hemskt att gå iväg då! Det har inte varit något problem innan...känner inte alls för att jobba...har haft nån typ av deppvecka...känner knappt för något, trött och sur...


Imorse skulle vi duscha, hanna ville bada så jag gjorde iordning baljan...sen ville hon inte...hon vet vad hon vill och inte om man säger så! Sen skulle jag tvätta håret då bajsar hon i pyjamasen, i med henne i baljan och dushar av henne, sen försöker jag lägga i en maskin tvätt då halkar Hanna....en vanlig morgon vid 07 hos en småbarnsfamilj....med andra ord KAOS!!!

Ovido - Quiz & Flashcards