Alla inlägg den 26 april 2009

Av Ina - 26 april 2009 19:42


När vi kom hem ikväll hade farmor och farfar varit här och dumpat lite saker från rogers fasters hus, det var en sandlåda, en traktor med släp, småbilar och en liten sittdockvagn...

Stort tack från hanna!

Av Ina - 26 april 2009 19:35


kl 16 var det dopkaffe för Alice. Hon fick ett smyckesskrin och ett armband av oss.

Det var full rulle det var ganska mycket små barn och en liten kille var väldigt busig...Sofia blev lite trött av allt stoj och jag förstår henne!

Både roger och jag är väldigt trötta så vi gav upp efter 1,5 timme. vi träffar dem på torsdag igen...


Jaha dp ska man tillbaka till jobbet, har inte varit där på 6 dagar.

Såg att en av "mina" patienter gått bort, han hade svår cancer och var endast 65 år...jag blev väldigt ledsen jag hade fått så bra kontakt med honom och även om han hade svår cancer var han glad och lite skojsam. Mamma undrade varför jag satt och grät. har blivit så känslig. Livet är så orättvist!!!

Av Ina - 26 april 2009 13:37


Nu har vi kommit in från lekplatsen, hanna gillade att gå omkring där och titta på allt. Grävde och gungade, hann även lägga en laddning i blöjan men det fixade föräldrarna galant! =)

Vi hade fika med oss och solen sken, så mysigt!

Nu har vi ätit pannkakor, alla är jättetrötta! Får lägga oss och vila allihopa, hanna sover redan...


 

Av Ina - 26 april 2009 09:29


Ska försöka lägga ut ny röstning varje vecka...


Resultatet av den första vann nyöppnat kaffe med 50%

sen kom rosor, choklad & tvättmedel 16,7%


Tack alla ni som röstat!

Av Ina - 26 april 2009 09:26


Jag sjunger mycket för Hanna, hon älskar det!

Så nu kan hon rörelserna till Imse vimse spindel och ibland låter det som hon sjunger med...hon kan även små grodorna och var bor du lilla råtta gillar hon...

så gulligt!

Av Ina - 26 april 2009 09:21


Lördagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev bra tillslut ändå.

På dagen var det underbart väder som jag skrev innan, vi var ute nästan hela dagen, Hanna älskar att vara ute. Hon vill gärna gå ut redan kl 06 på morgonen...

Vi gjorde inte så mycket utan myste hela dagen, väntade på resten av "familjen" men de kom inte förrän kl 18 så det blev tyvärr ingen grillning. Utan vi fick köra nästan direkt, vi skulle möta Johan och Håkan vid rondellen. Johan hade spelat pingis innan och hade gått vidare! Duktig kille! Han var så glad!

Vä inne på torget i K-krona hittade vi ingen parkering utan fick ställa oss på en sidogata. var ändå inte så långt.

Gud va roligt det var sen när vi var på plats! Man förstår inte vad de får allt ifrån. Johan skrattade så gott, det var en perfekt present till honom. Han älskar Jojje...

Vi var hemma strax innan 23 trötta men nöjda!

Hanna vaknade kl 05...suck detta barn!

Nu sover hon igen, kl 16 är det dopfika i Ronneby...där kommer det bli full rulle för det är ganska mycket barn mellan 1-5 år...

Ovido - Quiz & Flashcards