Alla inlägg den 25 april 2009

Av Ina - 25 april 2009 10:27


Ska kolla på Solsting och snedsprång ikväll. Ska bli roligt!

Det är ju Stefan å Krister gänget som är med, Johan älskar dem!

Så vi får fullt hus här inatt, mamma, johan å nellie ska sova här.

Av Ina - 25 april 2009 10:15


Igår åkte jag in till stan själv, ganska skönt!

Träffade så många som jag kände på stan, så roligt!

Hittade inte mycket till mig själv, trosor blev det bara. Det var ju SÅ mycket folk överallt!

Det var 25% på Kappahl så jag köpte 2 tröjor till Hanna som jag trånat efter, med Smurfarna på...det är underbart söta! Är lite skeptisk till den lila tröjan, den verkade lite tajt...var dum och klippte bort lapparna...får prova den på Hanna.

Igår när jag körde hem från mamma körde jag direkt till Hässlegården för att hämta Roger. han var hos sin arbetskompis. De hade hunnit dricka en del del...Sen körde vi hem, hanna var trött. Då bjöd grannarna mitt över in oss på räksoppa...kunde vi ju inte tacka nej till...den var så god! Och lätt att göra! Precis i min smak! Så vi satt hos dem till 23.30...roger var ganska rund under fötterna...

har inte sovit så mycket inatt, en viss man har snarkat...

så denna dagen kommer bli seg...men ser ut att bli fint väder!

Av Ina - 25 april 2009 10:13


När vi körde upp till syrran mitt på dagen på en solig äng stod en älg familj, mamma å 2 kalvar. Så underbart! De är ju så stora! Det är ju inte ofta man ser älgar de ska verkligen ha namnet "skogens konung".

Härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards