Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ina - 20 april 2009 20:02


nu är det cold case på tv 9

det är så bra tycker jag sen blir det läggdax

Av Ina - 20 april 2009 18:53


Grattis till Kristina,Henke å Moa. Det blev en Molly

Av Ina - 20 april 2009 18:42


måndagar på jobbet är akdrig kul, så stressigt! Jag fick byta sida till njursidan oxå, ska vara på lungsidan några veckor till. Så jag kände inte patienterna. Detta är lite jobbigt men har ändå gått bra eftersom vi var 2 undersköterskor. Men efter lunch blev det jättestimmigt satte mig 10 min och slängde i mig mat eftersom det snurrade i huvudet. Stackars Thina som samåkte med mig idag hade inte någon rast alltså fick hon inte i sig någon mat på hela dagen!!! Ändå var vi ganska mycket personal men det är många dåliga patienter och då tar det mer tid att stötta anhöriga.

Ska jobba imorgon oxå sen ledig 5 dagar...lyxigt!


Nu ska jag slappa vid tvn orkar knappt röra mig på kvällarna eftersom jag springer hela dagarna...

Av Ina - 20 april 2009 18:40


bjöd lillebror å lisa på GI pannacotta, så enkelt och så gott!

Satte lite piff på den genom att lägga i Fazers choklad med Marianne i....blev jättegott, kunde ha varit lite mer choklad i men vet det till nästa gång!

Smaskigt var det iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards