Alla inlägg den 13 april 2009

Av Ina - 13 april 2009 20:01


jag var ju och hälsade på sofia och alice en kväll, passade då på att ta massor av bilder. Hon tyckte jag var himla rolig, skrattade mycket...Tosig tant! Hon hade blivit så stor, hon vägde mer än Hanna när hon föddes men är inte lika knubbig men lång. Hon är nog lik Jonny tror jag

Blir roligt för tjejerna att träffas när de blir större och de kan leka då är ju 1 år ingenting nu är det ju ganska stor skillnad


Av Ina - 13 april 2009 19:57


Kommer vara ledig 3 dagar, jobba 2 sen ledig 2...känns toppen!

Imorgon kommer mamma, jag ska till Skopunkten och byta skorna till Hanna som var för små och kolla Lindex om jag kan hitta vårjacka å nån fleece, kansk en snusnäsduk eller liknande som hon kan ha i halsen..tror hon är lite känslig...

Onsdag kommer pappa....

Lördag är det dop för söta lilla Alice i Ronneby, jag å hanna ska titta i kyrkan.

Ska försöka träffa lillebor med familj oxå!

Av Ina - 13 april 2009 19:43

min lilla påsktjej!

Av Ina - 13 april 2009 19:42

Av Ina - 13 april 2009 19:19


då jobbade jag men vi kunde sluta ganska tidigt, har många patienter som inte behöver nån hjälp. Jag är ju på lungsidan nu så de flesta har cancer eller Kol och är väldigt sjuka men klarar sig själva, det man gör är att prata istället. det är många som är ledsna och behöver prata. Jag tycker jag är bra på att lyssna och stötta men efter jag fått Hanna är jag så känslig att jag börjar nästan gråta själv. Tar med mig det hem mer nu än innan och det är svårt att prata med tex Roger som inte jobbar med detta och är lite känslig när det gäller döden...

MMmm det är tungt emellanåt!


Stefan, Susanne och Oliver var här och grillade. det var längesen vi träffade dem, oliver hade blivit så stor! Han gillade inte rikgit när Hanna ville vara med och leka tyckte hon skulle göra något annat. Hanna tyckte det var roligt att jaga Oliver, hon älskar stora barn...=)

Vi hade en mycket mysig och trevlig kväll men man är inte van att lägga sig 23.15...Hanna hostar mycket om kvällarna och nätterna så jag har varit uppe mycket inatt. men hon sov nog till 7.00 iallafall.

Roger ch jag har varit duktiga idag, vi har bara varit hemma, vi har

bytt däck på bilen och tvättat och dammsugat invändigt. Motorcykeln fick även en makeover, blev så fina så! Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, hängde ut 2 måste verkligen köpa en torkvinda! får plats mer på den!

Har ju varit gött väder idag oxå men inte lika varmt som de andra dagarna...


Ovido - Quiz & Flashcards