Alla inlägg den 28 april 2009

Av Ina - 28 april 2009 16:34


min och hannas första sovmorgon på länge sov till 6.30 LYCKA!

Sen har vi bara lekt inne eftersom det var lite tråkigt väder, var ute en stund innan dagis.

Hanna grät när jag lämnade henne, inte ofta hon gör det men det gör ont i hjärtat att lämna henne då...

När jag sen kom till jobbet fanns det inte en parkeringsplats någonstans, fan va sur man blir! Körde runt 20 min innan jag ställde mig olagligt men ringde parkeringsvakten så de visste. Vi betalar ändå för att parkera och så finns det inga platser!!! Sur och stressad när jag kom till jobbet, hade ont i huvdet redan innan...skitdag!

Har en patient som är jätteorolig som jag skulle vilja sitta hos men har 8 andra oxå...skulle vilja dela mig!!! Alltså ingen bra dag idag...

Ovido - Quiz & Flashcards