Alla inlägg den 7 april 2009

Av Ina - 7 april 2009 14:40


Har bokat stugorna till Öland 21-23 augusti...får se om de andra hänger med...beror på semester och allt sånt...

Men vi ska ha det underbart, har önskat fint väder! =)

Och en överraskning till Roger såklart!


Min älskade man fyller 30 år, vi har varit ihop 14 år och gifta i 3 år....och så har vi lilla Hanna, henne har vi "gjort" bra! =))

Av Ina - 7 april 2009 14:27


Vann en baddräkt till Hanna på Tradera, rosa med volang och Nalle Puh (såklart) på magen. Den är underbart söt!

Sen tänkte jag att den kanske är lite praktisk, hon måste ju ändå ha blöja under....jaja söt var det iallfall!

Av Ina - 7 april 2009 14:25


Vi tyckte vår grannes nya man var lite skum men det har vissat sig att han är riktigt schysst, han ska nämligen sätta häck till oss! Helt underbart!

Och så skulle han sätta spalje på framsida som jag gärna fick använda oxå...såna grannar gillar vi! =)

Av Ina - 7 april 2009 09:33


Lyckliga ungar som har påsklov och sånt fint väder!

Har hängt ut tvätt även idag...fönstrena behöver putsas ska nog hyra in nån för det...latmask- japp!


Hanna har feber IGEN så det blir att vara hemma idag, Sa till dem på dagis att klä på henne ordentligt, igår hade hon varken vantar eller halskrage och det var inte speciellt varmt....suck! Förstår att de har mycket men halskragen tar de ju inte av sig!!!

Ringde även barnmottagningen och frågade lite men hon tyckte vi skulle avvakta och hämta ut medicinen på Apoteket men doktorn sa att hon skulle ha den när hon var täppt och pipig i bröstet....vet inte vad jag ska tro men jag hämtar väl ut den....hur det nu ska gå till med ett sjukt barn hemma....

Av Ina - 7 april 2009 09:32


hehe! Det verkar som vissa tror att nyheten gäller mig...nix pix gäller någon annan som vi känner väl....

 Men tänker hålla lite på den ändå....=)

Ovido - Quiz & Flashcards