Alla inlägg den 9 april 2009

Av Ina - 9 april 2009 19:16


Ja då är man på väg igen. Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, inte hittar jag kattfan heller så jag fick ta grannens katt. Den är röd så nu får kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har iallfall en espressomaskin med mig, man är väl modern...

Vi ses på Blåkulla!

Av Ina - 9 april 2009 19:15


Glad påsk önskar jag er alla


Av Ina - 9 april 2009 19:13


Har jobbat idag, ganska ok dag vi har många patienter som sköter sig själva...trevligt att kunna gå och prata lite med dem!

Syrran har varit här och lämnat av Nellie, de har varit hos hästen de ska hämta i slutet av april. De ska ha den över sommaren.

Så Nellie ska sova här, vi ska ju till mamma imorgon på middag.

Så vi ska äta godis och spela Wii...=)



Ovido - Quiz & Flashcards