Alla inlägg den 3 november 2010

Dop

Av Ina - 3 november 2010 20:15


Det verkar som vi får ta Alexanders dop vid jul om vi ska få på honom dopklänningen...Hade velat vänta till januari men det går nog inte...så det blir att ringa och dona med allt...kanske inte finns nån plats kvar heller...

Vi får se hur det blir...

Av Ina - 3 november 2010 09:59


har lite funderingar på att klippa av håret ganska kort...men vet inte hur...kanske page igen...klipper man en kort, spretig frisyr måste man ju klippa sig ofta för att det ska se snyggt ut...jag klipper  mig 2 ggr om året som det är nu...

Kollade även slingor i affären, vill göra nåt skoj...men vet inte vilken färg jag skulle ha och hade inte tid eller ork att kolla så noga så det blev inga slingor, vill ha mörka slingor men eftersom jag är blond kan jag inte ha vad som helst......får ta tag i det när jag är i affären själv, lite stimmigt med vagn, hanna och de stora barnen som såklart är snälla och lugna men tycker det är tråkigt att gå omkring...=)

får ta en julklappsdag med mig själv i affärerna...

vilka problem va?!?   

Av Ina - 3 november 2010 09:22


denna veckan har alla skolbarn lov, härligt för dem! Dock är ju inte vädret så härligt tyvärr...

Idag har vädernissarna utfärdat en klass 1 varning...det blåser ganska mycket...vi håller oss inne idag!

Morgonen började ganska tidigt, kl 07....innan dess hade Alexander varit uppe ganska många gånger...han har varit orolig inatt...blir MYCKET kaffe idag!

Nu sitter hanna, johan och nellie och spelar wii, alexander ligger under gymet och jag sitter här. blir en lugn dag idag med massa mys

Ovido - Quiz & Flashcards