Alla inlägg den 17 november 2010

Av Ina - 17 november 2010 14:49


Det ska bli intressant att se hur mycket jag får denna månaden eftersom vi ska ha fått mer i lön. både jag och roger får troligtvis dessa extra pengar denna månaden, nästa vecka...det blir bra med extra pengar eftersom vi ska ha dopet också i dec...Vinna lite pengar hade ju inte varit fel...men vi klarar oss, denna månaden har varit väldigt knapert men vi har klarat oss, man får hålla sig hemm och så storhandlade jag verkligen och det har vi klarat oss på.

inget kladd inte...

Huvudsaken att räkningarna är betalda, att man har mat och barnen har kläder och blöjor sen det som blir över är ett +. Våra barn har väldigt gott om kläder så nu får hanna slita på dem innan jag köper nya men det är svårt, finns ju så mycket sött till tjejer. hon kommer säkert få mycket i julklapp och födelsedagspresent också...jag har lovat henne en sparkcykel till sommaren så den ska hon få när det börjar bli vår tänkte jag...hon har ett bra minne så man får hålla det man lovar...=)

Ovido - Quiz & Flashcards