Alla inlägg den 15 november 2010

Av Ina - 15 november 2010 20:11


Idag har alexander och jag haft besök av Fia och Elias. Haft en mysig dag, Elias är en väldigt snäll kille, Alexander har varit "som vanligt" sovit ministunder...Förhoppningsvis sover han bra inatt!


Hanna somnade vid 19.00 idag...hon sa själv till vid 18.30 att hon ville lägga sig. Hon är tröttare och bråkigare nu efter dagis än hon var innan...gnäller väldigt mycket när vi går vår lilla promenad hem sen när vi kommer dit är hon en ängel...


Av Ina - 15 november 2010 20:09


Har skaffat mig en zumbaskiva...shit va svårt det var! Man ska ju jobba mycket med magen och höfterna, är väldigt dålig på höftrullningar. stel svensk! =))

Men jag har rört rejält på mig ca 30 min...kommer ha jätte ont imorgon!

ska försöka ta en stund varannan kväll, vill GÄRNA ha deras snygga magar men det kan man väl glömma när man fött barn men försöka kan man ju! =)

Roligt var det iallfall!

Ovido - Quiz & Flashcards