Alla inlägg den 21 november 2010

Av Ina - 21 november 2010 21:16


på tisdag kommer 2 arbetskamrater och på onsdag kommer en tjej som jag haft som student och hälsar på och ev på torsdag kommer susann och thea och leker...fullt ös med andra ord!

Helgerna är ju väldigt uppbokade (som vanligt) mycket nu vid jul med dop och allt...

men roligt är det ju också   

Av Ina - 21 november 2010 17:50


ja det gick ganska fort, 1,5 timme...men jag fick med mig lite saker hem, hittade lite saker att hänga i julgranen för 4 kr st på Jysk...bra pris!

på ÖB kan jag handla så mycket men inriktade mig på rengöringsmedel och lite småplock till adventskalendern. ska kolla vad jag har och slå in det ikväll när hanna somnat...

Av Ina - 21 november 2010 17:47


Abbe såg väldigt förvånad ut när vi sjöng för honom igår men han tultade omkring och lekte med sina saker. det var fullt ös på alla barnen, de stora+hanna höll till mycket nere så då blev det lite lugnare.

vi åkte hem vid 19 då var hanna väldigt övertrött och bara skrek, somnade i bilen och fortsatte att skrika när vi kom hem. hon fick sova i sin klänning och strumpbyxor för det gick inte att få på henne pyjamasen, skulle ha åkt hem lite tidigare men ibland går tiden fort...

Av Ina - 21 november 2010 10:34


ska snart köra iväg i regnvädret och handla lite, kylskåpet är tomt och det är massa annat som också behövs...

ska bli skönt med lite egentid även om det inte blir länge...alexander vill ju ha mat...och jag vill mysa med min familj i regnvädret så jag kommer skynda mig...

Av Ina - 21 november 2010 10:33


Varför skulle jag/vi vara en idioter baraför att Hanna är på dagis och Alexander är INTE tjock!!bebisar ska vara tjocka...

förstår inte varför man sitter och snackar skit med folk man inte känner heller...

Ovido - Quiz & Flashcards