Alla inlägg den 11 november 2010

Av Ina - 11 november 2010 17:39


Varit och ordnat med hjulet till vagnen och träffade Linda på Kappahl, det var ju 25% på ett helt köp så jag passade på att köpa några julklappar.

Har inte köpt några till Hanna och Alexander än...men hittade faktiskt en body med Kermit på Lindex som jag velat ha till Alexander på rea så den tog jag! =)

Har ju inte köpt så mycket till honom eftersom vi får av Mia.

Hade kunnat köpa massor till Hanna men hon får slita på de kläder hon har nu...


Vi har även varit hos doktorn med Alexander, han väger nu 6000g och är 68,5 cm.

Han tar sig! Beklagade mig över att han skrek men de bara glodde på mig...kanske att han tycker det kliar eftersom han är så torr, vi smörjer honom jätteofta redan.

Jaja det blir väl bättre hoppas vi på


Imorgon ska vi äntligen träffa Sofia och Alice, det var längesen!

Lördag kommer Emma och Robban på dagen, ska bli roligt att träffa dem också det var längesen!

Söndag kalkonmiddag i Svängsta och sen fika hos pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards