Alla inlägg den 20 november 2010

mys

Av Ina - 20 november 2010 11:52


Sitter hemma hos mamma, hon och hanna leker och alexander sover...och jag har druckit kaffe...snart dax för lunch innan vi ska till fam Gottfridsson för 1 års kalas...

Hanna älskar verkligen att vara här, hon springer direkt in i "lekrummet" och idag har hon nog varit 3 ggr nere i källaren och hämtat upp nya leksaker..=)

Tänkte ta hem min Barbiebil åt henne.

 

Kollade även vad hon köpt i Ullared...mycket fina och bra saker! Blir en del till julkalendern, snart dax att engagera sig i den på allvar så den är klar till den 1 dec...

tiden går så fort! Men jag har bara lite julkappar kvar så det är skönt!

Har även bokat in klippning innan dopet, ska bli skönt! Hoppas jag hittar något att ha på mig oxå...Något amningsbart..=))

Ska även köpa finkläder till alexander och hanna de kan ha på dopet, julen och nyår...kanske till hannas kalas också...finklänningar är ju ganska dyra...

Av Ina - 20 november 2010 11:48


usch fredagen var verkligen hemsk, trodde aldrig den skulle ta slut...fy så trött jag var och så regnade det hela dagen och var mörkt...

pappa kom en stund till oss men han var också trött och slö...vi hade behövt lägga oss allihopa.

Hanna sov en liten pyttestund, Yes tänkte jag då kan jag oxå sova...jo visst, då vaknar alexander...så det blev inget sovande och mycket kaffe...

känns som jag bara dricker kaffe nuförtiden...

Ovido - Quiz & Flashcards