Direktlänk till inlägg 20 november 2010

mys

Av Ina - 20 november 2010 11:52


Sitter hemma hos mamma, hon och hanna leker och alexander sover...och jag har druckit kaffe...snart dax för lunch innan vi ska till fam Gottfridsson för 1 års kalas...

Hanna älskar verkligen att vara här, hon springer direkt in i "lekrummet" och idag har hon nog varit 3 ggr nere i källaren och hämtat upp nya leksaker..=)

Tänkte ta hem min Barbiebil åt henne.

 

Kollade även vad hon köpt i Ullared...mycket fina och bra saker! Blir en del till julkalendern, snart dax att engagera sig i den på allvar så den är klar till den 1 dec...

tiden går så fort! Men jag har bara lite julkappar kvar så det är skönt!

Har även bokat in klippning innan dopet, ska bli skönt! Hoppas jag hittar något att ha på mig oxå...Något amningsbart..=))

Ska även köpa finkläder till alexander och hanna de kan ha på dopet, julen och nyår...kanske till hannas kalas också...finklänningar är ju ganska dyra...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards