Alla inlägg den 28 november 2010

Av Ina - 28 november 2010 21:28


Alexander har en såndär orolig och skrikig kväll...fick honom att sova en liten stund innan men så fort han vaknade började han skrika. Mamma tog honom då sprang jag in i ett annat rum...orkar inte! Känner mig så maktlös, testar allt!

Usch hoppas inte det blir en sån jobbig natt som det kan bli när han är så skrikig på kvällen...då kommer jag behöva sova imorgon innan jag kör hem...

vi får se helt enkelt...(han kanske har ont i magen, åt lite pepparkaksdeg)

Av Ina - 28 november 2010 17:48


Vid 10 idag började vi baka. det var fullt i mammas kök då mina syskon med familjer var här.

2 st 3åringar som skulle sina egna kreationer i pepparkaksdeg, hanna gjorde en mask och båda gillade att mjöla rejält både på och under pepparkakorna...  

och 2 bebisar som krävde sin uppmärksamhet i form av mat och rena blöjor....Alexander sov ganska länge, skönt det! Leo var så glad och nöjd med uppmärksamheten han fick.

Martin, Johan och Nellie var ute och åkte pulka med de "stora" barnen.

Tack syrran för pulkan! Sen blev det fika och lite slapp oxå. Vi var alla ganska trötta när vi var klara...

Snöat har det gjort ganska mycket.Det tom åskade och blixtrade, trodde inte det var sant...

Jag bestämde mig för att stanna hos mamma inatt också, är ganska trött och köra i snöstorm med 2 barn i bilen känns inte bra.

Vi har det så bra här!


        

Av Ina - 28 november 2010 07:43


Då var jag och lillen uppe...6.15 tyckte han det var dax att vakna...zzzz

hanna och mamma sover fortfarande, konstigt att hon alltid sover så länge när hon är här...

Hade varit skönt att få sova tills nu...

Ovido - Quiz & Flashcards