Alla inlägg den 6 november 2010

Av Ina - 6 november 2010 16:13


Min lillebror med familj skulle komma idag, han skulle hjälpa oss att sackla så vi kommer vidare med rummet. Men allihopa var förkylda så vi får försöka träffas nån annan dag...kommer nog bli lite trixande för det är mycket på helgerna...

Så vi har bara varit hemma och haft familjemys, roger har bytt däcken på bilen och jag och hanna har lekt. Alexander har sovit ganska mycket idag....

ska snart börja med ytterfilén får se vad man kan hitta på för gott med den och roger får göra någon god sås...sen blir det mys framför tvn med godis...hanna har tjatat hela dagen...=)


Trevlig lördag önskar jag er!

Av Ina - 6 november 2010 08:06


jag höll på att bli knäpp på hanna, hon bråkade hela dagen så egentligen var jag inte sugen på att åka någonstans...men vi hade en jättemysig kväll hos Linda, Daniel, Julia och Filip. Åt tacos och blåbärskaka med någon skum fromageliknande sås till...=))

Linda skulle testa något som stod på paketet som inte blev så bra...vi skrattade gott! =)

Julia och hanna lekte ganska bra, bråkade emellnåt, de var ju lite trötta också eftersom klockan började bli mycket.

natten har varit hyfsad, hade gärna sovit mer som alltid...


Ovido - Quiz & Flashcards