Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ina - 29 november 2010 21:26


Det gick ganska bra att köra hem, E22 var ganska dåligt skottad med moddsträngar här och där...

Kollade på SMHI och där stod det att det inte skulle snöa förrän på torsdag...det snöar för fullt här nu!!! Det hade gärna fått vänta några veckor till...det är fint och mysigt men ställer till det ganska mycket...


Fick inte in mina jullådor pga vädret...roger kände inte för att hämta dem...AHHH vad irriterande!! Imorgon hoppas vi!

På onsdag är det dax för hanna att öppna sitt första paket...jag måste bara slå in alla paket också...så många måsten och dec har inte börjat än...och massor som ska handlas och inte mycket pengar på kontot...TRÅKIGT! Hade gärna haft lite mer pengar när man går hemma men då kommer inte mina föräldrardagar att räcka så långt...dessa pengar...

Av Ina - 29 november 2010 12:16


Är fortfarande hos mamma, det var sånt busväder igår att jag valde och stanna. Vi sov länge idag, hanna kom inte förrän efter 8 och jag och alexander somnade om i sängen. De ringde ifrån dagis och frågade om Hanna kunde vara hemma idag för de hade 5 st personal sjuka! Usch va drygt...maginfluensa har börjat gå också...

Vi har varit ute och åkt pulka/kälke. Jag har skottat uppfarten och fått fram vår bil. mycket snö kom det igår! Massa is på bilen också så det ska bli intressant och se om jag kommer in i den. den får stå länge och värma upp sig...vi ska köra hem innan det blir mörkt är det tänkt...

Blir kanske att skotta vår uppfart, inte säkert roger har hunnit det innan han började jobba...


Roger hade fått upp dörren till boden så ikväll får han plocka ner våra jullådor...

Ska försöka få upp julgardinerna denna vecka också annars får jag ta det i helgen...roger är ledig så då kan han hjälpa mig! Man vill ju få upp gardinerna ganska tidigt så de hänger uppe ett tag innan man ska ta ner dem igen...så roligt är det inte att stryka och hänga upp gardiner men fint blir det när de är uppe...=)

Ovido - Quiz & Flashcards