Alla inlägg den 27 november 2010

Av Ina - 27 november 2010 21:13


Hanna har varit väldigt duktig på att inte kissa ner sig men denna veckan har hon kissat ner sig varje natt, som tur är inte i vår säng dessa gånger...

Men igår fick hon ha blöja på sig och hon accepterade det. tur man har tvättmaskin så man kan tvätta när man vill! =)

Av Ina - 27 november 2010 19:25


Pengarna kommer in på kontot och mycket försvinner innan man reagerat....

Idag började vi med en familjefrukost, jag var väldigt trött...ovanligt?

Roger körde till jobbet och vi körde mot K-hamn och Lokstallarna där Hanna och mamma skulle titta på teater. Medan de hade det mysigt gick jag och Alexander till Jysk och Citygross. Köpte lite julklappar och saker till adventskalendern...vad mycket man ska ha! Får nog bli presenter bara på helgerna sen, det finns ju inte så mycket småsaker som inte kostar en förmögenhet. tror jag har lagt massa pengar på detta....men men bara hanna gillar det så! =)

efter teater åkte vi till pappa där det blev lunch...sen tog vi en runda på stan, köpte nån julklapp, finkläder till barnen...känner ganska många i K-hamn men träffar aldrig någon när jag är på stan, ganska konsigt...det var ju ändå långlördag...

sen tog vi fika hos pappa, detvar ganska kyligt idag...


mamma gör pepparkaksdeg, imorgon kommer mina syskon med familjer hit för bak. ska bli mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards