Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ina - 24 november 2010 19:02


Fy f-n vilken skitdag, känner mig riktigt nere just nu...Hanna har varit jobbig och alexander orolig och skrikig...jag känner mig gråtfärdig just nu för jag har bara skrikigt och hotat hanna...vi satt och pysslade en liten stund hade det jättemysigt men sen var det skit igen...jag vet inte om det är jag som gör fel eller hanna som bara trotsar. känner mig som en skit som bara skäller på henne...hon är ju så duktig men emellanåt känns det som hon gör allt för att reta mig...man har ju inte precis något tålamod heller när man är vaken mellan 2-4 ggr per natt...

Av Ina - 24 november 2010 14:44


vissa dagar skulle man vilja klona sig som  nu tex. alexander äter och hanna har bajsat...får hanna vänta för länge börjar hon springa omkring...så stackars alexander fick såklart avbryta ätandet och blev liggandes under gymmet medans jag sprang iväg...suck! Han var INTE glad! såklart...han ville ju äta..

Dagen idag känns lång, vi har ändå lekt och pysslat lite men...roger spelar innebandy så han är inte hemma förrän 18...

Av Ina - 24 november 2010 09:11


usch va obehagligt detta vädret är! Först regnar det i flera dagar sen blir det minusgrader och kallt...

Emma från jobbet skulle kommit idag men vi får boka en annan dag, vädret skulle bli sämre framåt kvällen...onödigt för henne att köra...

Hanna verkar vara trött idag, hon har redan gnällt och skrikigt idag...Nu tittar vi på Spindelmannen hennes nya favorit! =)

Kommer bli en innemys dag, kommer tvätta en del...


till alla er som är ute och kör: KÖR FÖRSIKTIGT!

Ovido - Quiz & Flashcards