Alla inlägg under oktober 2008

Av Ina - 25 oktober 2008 16:52


idag verkar det ha varit underbart väder...jag har inte varit ute något...orkade inte när jag kom hem och ville umgås med Hanna lite...hon blev så glad när jag kom hem...


har jobbat idag..det har varit väldigt lugnt! Men det är skönt nu när man är ny...trevliga männsikro man jobbade med oxå! Tycker jag har börjat lära mig...

men en del rutiner är ju helt annorlunda...frågan är ju om det är bättre eller sämre?? vissa saker tycker jag är lite konstiga men man får väl börja ifrågasätta så folk tänker efter...lätt att vara "göra"

undersköterskorna på avd får göra mycket, ta EKG och de tar även prover...EKG är jag inte bra på men man lär sig snabbt! och det är roligt att lära sig och få göra saker!

Har även kommit in i BMS så nu kan jag dokumentera de saker jag gjort!


Trevlig lördag på er!

Av Ina - 24 oktober 2008 11:39


har fått lön idag för de dagar jag jobbat! Inte alls dumt! Hoppas bara det blir hyfsat från försäkringskassan oxå...då blir jag glad trallala


sitter och funderar på vad jag ska ha till lunch, har inte mycket snabbt hemma...orkar inte laga nåt avancerat...


Hanna sitter och leker med sina badleksaker...har inte sovit fm idag...borde snart bli trött och sova...Så söta de är när de leker!

Av Ina - 24 oktober 2008 08:58


har jag på varje morgon på tv:n....idag var Per Gessle där, vilken tråkmåns!

Darin var där igår och han var inte mycket roligare...fattar inte man kan tycka han är snygg...isch!

jaja smaken är ju som baken som tur är!

Av Ina - 24 oktober 2008 08:50


denna helgen jobbar jag hela helgen...

Hoppas att det ordnar sig med BMS så att jag kan logga in och skriva vad jag har gjort...

får inte glömma ringa "bms Lisan"!!!

Av Ina - 24 oktober 2008 08:46


fredag igen, veckorna går fort. 2 månader till jul....=)

Älskar julen! Verkar som vi ska vara iväg båda dagarna men på annan dag ska vi ha jul vår lilla familj jag , roger, hanna å sessan...

känns skönt att vi har bestämt att vi ska vara hos Martin å Lisa på julafton och slippa tjaffs...förra julafton var det ju ganska mycket bråk....

juldagen har vi inte bestämt än....


tycker jag mått ganska bra denna veckan...har fått sova en hel del, Hanna sover bra i sitt rum och vaknar mellan 7-8...helt ok!



Av Ina - 22 oktober 2008 17:59


Så här ser godistunikan ut som Hanna fått. Hon kommer bli så fin!


 

Av Ina - 22 oktober 2008 16:49


promenad och fika med Maria och Ludvig har det blivit idag...tog fika på Doppet...så ett wienerbröd slank ner såklart med choklad på!

Hanna lyckades skrämma Ludvig även idag, skrek rätt ut och ludvig blev jätteledsen...Maria sa att han bara är så med Hanna, konstigt! Alla andra barn gillar Hanna...jaja det är inte lätt...

Av Ina - 22 oktober 2008 16:48


tack till Ellan å Tina för kommentarerna "min å rogers dag"

ni var ju med....=)

Kanske ett extra tack till Tina som släppte roger...heheh annnars hade ju inte jag fått honom....

Ovido - Quiz & Flashcards