Alla inlägg under maj 2009

Av Ina - 28 maj 2009 08:26


Förra omröstningen tyckte många att rätt låt vann Eurovision...


Nu kom det en ny, rösta på! Svårt att komma på "roliga" röstningar

Av Ina - 28 maj 2009 07:35


Fy vilket tråkigt väder! Blåser och regnar. tyckte så synd om roger han kunde inte ta bilen heller  eftersom jag jobbar ikväll igen...

mår inget vidare, hostig och hes...men jag kämpar på!

Hoppas bara jag blir bättre till helgen annars kanske lillebror inte vill träffa oss hos mamma...=)

man vill ju inte smitta de små!


Imorgon skulle vi ha träffat linda & julia men julia har hög feber så vi kommer nog vara hemma...


Lörag blir det fira mors dag hos mamma sen söndag hos svärmor...fullt ös medvetslös...


Nu är det en liten tjej som pockar på uppmärksamhet, börjar bli trött. sova snart!?!

Av Ina - 26 maj 2009 20:39


familjen har varit lite hängig, hanna snorig å jag hes, roger trött...nu vilade jag min röst igår (inte så roligt för mamma) var tyst nästan hela kvällen fick vissla på hanna...=)

Men nu har dne kommit tillbaka men är inte så stark så jag får försöka vara tyst...ska jobba imorgon inte så lätt att vara tyst då...jaja...får knapra halstabletter

men skönt iallfall att vi är på bättring!

Av Ina - 26 maj 2009 20:21


Lämnade bilen idag kl 07, hanna sov till 6.30...jag satte klockan fall i fall...så vi åt frukost vid 7.30 väldigt sällan det händer!

Sen åkte vi in till Kulbrunnen och lekte en stund innan vi gick till stan. hanna fick köttbullar men de var inte så goda, inte som mammas frikadeller...såsen var ganska stark oxå så hon åt potatis och grönsaker...=)

Handlade lite kläder till mig, jeanskjol  och knickersjeans. De var så snygga..fick lite rabatt oxå..nice!

Så det blev en heldag på stan! Sen var man ganska trött. då ringde de från bilverkstaden och sa att bilen var klar...åhh...Och de hade inte bytt allt för de hade inte saker hemma...så dåligt! Så nu får jag köra och lämna bilen nästa vecka oxå...


Av Ina - 25 maj 2009 15:18


Till Hanna. När jag och syrran var i personalbutiken på sjukhuset såg jag 2 tröjor med Millan som jag ville ha.

De köpte jag nu men tror det är tunikor men det spelar ju ingen roll, ju längre kan hon ha dem. Köpte även ett par tajts med många olika ränder (hannas kompis julia har nog samma tror jag)

Och en sportflaska med en prinsessa till hanna. Så nu har hanna fått igen...imorgon blir det till mig! Handla upp de sista pengarna innan man får nya...

Av Ina - 25 maj 2009 15:16


Är jag den enda som misslyckas med pannkakor?

Kan man det? JA jag får inte smeyen bra! Tog nog kanske för lite mjöl...

men Hanna åt iallfall så jag fick inga...blir bantning idag.

Men hos mormor vankas det stek, potatis, brunsås och lingon!! MUMS!!!

Johan kommer hit innan pingisen oxå, ska kela med honom lite även om han är så stor...=)

Av Ina - 25 maj 2009 10:53


Hehe nu undrar ni säket vad jag syftar på...tja ni som känner mig väl vet ju att jag är en riktig pratkvarn emellanåt, jag har blivit hes!! Får bara fram några ynka pip.

Fick vissla på Hanna idag och klappa händerna för att hon skulle uppmärksamma mig...Hon gav mig en blick: mamma vad sysslar du med?

Så det är lite jobbigt för mig...har svårt att vara tyst och med ett litet barn man måste säga till eller hon kommer med sina böcker och vill att man ska läsa...stackars stumpan! Tur vi ska till mormor snart så nån kan prata med henne...

Skulle kört till lillebror med familj ikväll men det är inte mycket mening när man inte kan prata och sen vill jag inte smitta dem!


Ganska fint väder idag, är nog skönare i Mörrum för här blåser det mycket. Har mina nya kläder på mig idag. Är nöjd med mina köp men det ska bli MER! Det var så roligt att shoppa nya kläder!


hes

Av Ina - 24 maj 2009 21:42


har pratat för mycket idag så nu är jag hes...får hålla tyst nu så halsen får vila....ska nog sova nu tror jag...skönt att sova!


NATTI!

Ovido - Quiz & Flashcards