Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ina - 3 mars 2009 20:07


först åkte vi till Mörrum, där träffade vi Viggo, Martin och pappa/morfar.

Jag åkte in en runda till K-hamn för presenthandling till Alice, fanns inte så mycket tyckte jag men hittade en klänning med fastsydd bodie till sommaren...jättesöt! och så köpte jag en bodie och en söt mössa...

Handlade faktiskt inget till hanna även om det fanns massa sött på Lindex...hon måste slita på det hon har, har massor av kläder!

Sen åt vi lunch tillsamman, var mysigt hela familjen+bebisarna. Jag matade Viggo, han åt med god aptit. Han har blivit en riktig buse, gillar sladdar, cdskivor, prydnadsaker och fjärrkontroller...=)

Jag och mamma tog med barnen ut en runda för vi tänkte att de skulle sova en stund båda var jättetrötta! Men tju fick vi, ingen av barnen somnade. Tror de hade en komplott mot oss! =)

Vi matade ankorna och gick hem. La Hanna hemma hos mamma så hon somnade 1 timme iallfall, vi har varit hos Sofia och Alice ikväll...

I Ronneby åt vi kvällsmat ihop, Alice var inte riktigt på topp...det var så mycket med Hanna och Alice skulle sova och äta att jag inte hann hålla henne knappt lukta...lite synd men får göra det massor nästa gång vi ses. Var lite hektiskt där ett tag, ingen grind i trappan och massor av saker att fingra på...

Men vi hade det ändå mysigt, har ju inte träffats på länge!

Hanna fick en Bamsetröja i present.


Nu är jag ganska trött, ska kolla Navy CSI sen ska jag nog sova..vet inte när Roger kommer hem, han äter med sitt jobb...


Imorgon börjar Viggo-bus dagis, hoppas det går bra!


Ovido - Quiz & Flashcards