Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Ina - 17 mars 2009 19:24


ett helt fat chokladbollar till mig...

MUMS!!!

Av Ina - 17 mars 2009 19:00


Herregud vad det har blåst här idag!! Viner runt knutarna...

Det var härligt att se solen men då ser man även all smuts oxå...fönsterna är hemska, helst dörren ut till trädäcket där både Hanna och katten gillar att stå och titta ut...smutsiga händer och blöta nosar gör sitt men känns som ska jag torka där får jag göra det varje dag och det orkar jag inte då får det vara som det är...

Av Ina - 17 mars 2009 18:46


Väntar på att kaffet ska kallna, ska unna mig några chokladbollar...

är väldigt trött ska lägga mig TIDIGT ikväll!

Av Ina - 17 mars 2009 18:45


Fick katalogen idag...ÅHHH va mycket fint nu till våren...så mycket jag vill ha!!!


Fick även en pyjamas jag vunnit på Tradera till Hanna, har inte så många när det händer lite "olyckor"

Av Ina - 17 mars 2009 18:41


idag var jag ledig, Hanna är fortfarande sjuk. Hade lite mindre feber idag. Är snorig och börjar bli kletig i ögonen, hoppas inte hon får ögoninflammation stackaren!

Pappa har varit här idag, han hade frukt och efterätt med till Hanna. Det går åt!

Ska jobba imorgon, roger ska vara hemma tills mamma kommer.


Både lilla Viggo och Julia är sjuka, julia har tom fått penicillin

Martin börjar jobba igen imorgon, skönt för honom! Få in lite pengar...

Ovido - Quiz & Flashcards