Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Ina - 9 mars 2009 15:42


fick resten av det jag beställde idag, en piketröja rosa faktiskt till sommaren, en lila klänning till Hanna med fjärilar( hon var supersöt i den!!!) och 2 par shorts till H&L

ute

Av Ina - 9 mars 2009 15:05

 har varit ute 30 min på lekplatsen. Brr va kallt det var!

Hanna börjar gå bra i sina skor och tyckte det var roligt att åka rutschekana

Av Ina - 9 mars 2009 09:35


hanna sitter nedanför stolen och plockar med en kartong och 2 ljus...

det behövs egentligen inga leksaker förrän de är kanske 2 år...vissa saker bryr sig hanna inte ens om...

kartonger, kökssaker, plastbunkar, gammalt pass, telefon, sladdar, papperslappar...det gillar hanna! =)

Av Ina - 9 mars 2009 08:21


Jag missade kalla fakta igår men såg det på tv4 hemsida.

Det handlade om en 41 årig kvinna som skulle ta bort en cysta i hjärnan och där det gått fel, överläkaren hade inte handlett St läkaren så kvinnan hade fått blödningar och nu satt hon i rullstol och kunde varken prata, äta eller gå...så fruktansvärt!!!

Jag grät när jag såg programmet...det är inte klokt! Stackars familj, stackars kvinnan mimmi...sånt får INTE hända men det är den mänskliga faktorn som spelar in också men ST läkaren hade gjort rätt...

Usch! Jag ryser bara jag tänker på det!

Ovido - Quiz & Flashcards