Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Ina - 30 mars 2009 20:28


sitter och äter färsk ananas...det är så gott!!!

Av Ina - 30 mars 2009 18:59


jag har ganska svårt att välja tex skor eller kläder...velar fram och tillbaka men när det gäller "större" saker tex om man ska bestämma sig för en resa eller dylikt som man måste boka går det snabbt (tycker jag själv)

men vissa är tydligen inte såna...blir lite irriterad att folk inte kan höra av sig när man sagt att man ska boka...så lång tid behöver man väl inte ha för att bestämma sig? Antingen följer man med eller inte....jag orkar liksom inte hålla på att ringa och tjata...har annat och göra....


Av Ina - 30 mars 2009 18:49


äntligen sista dagen att jobba..det har ändå varit skönt att man känner patienterna. Har kunnat hjälpa patienterna själv och pysslat och pratat. Vi missade ändå att förbereda en dam för operation men vi blev "bara" 40 min försenade...jäkla vad effektiva vi var! heheeh!

Nej men det har varit en bra dag! Tills de ringde 10 min innan jag slutade från dagis och sa att Hanna hade 38,6...stackars stumpan!

Hon var väldigt dämpad när jag hämtade henne...men piggare när vi kom hem och när hon la sig hade hon 37,5....

så vi får se om vi kör till K-hamn imorgon...pappa blev besviken men åker inte iväg med henne när hon har feber!

Behöver verkligen köpa nya kläder men jag hinner ju aldrig åka nånstans, hanna är ju nästan alltid sjuk och antingen jobbar jag på helgerna eller så är det nåt annat....gnäll, gnäll....synd om mig!


Ovido - Quiz & Flashcards